julkänsla?

snart har halva December gått och jag har fortfarande inte fattat mentalt att det inte är sommar längre...
när jag slog på text-tvn idag så läste jag datumet, "13:e december.... är inte det lucia?"
och jodå, mycket riktigt är det det.. men det hade jag glömt bort..
ingen snö, inga pengar, ingen julkänsla och jobba konstant hela månaden... inte konstigt man glömmer bort att det är jul!

lillejulafton ska iaf bli kul, Jakob har beställt 2 flak Foster's på systemet. vi ska ju stanna kvar efter jobb den dagen och byta alla skyltar i hela butiken, käka lite julbord och dricka massvis med öl! :)
sen blir det väl hem till Jakob och fortsätta dricka när vi e klara i butiken!
så det blir väl en Crille på julafton med betong-keps.. haha

imorron ska jag lägga upp lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Hej du!

Förstår va du menar me den uteblivna julkänslan! De e för fan bara 10 dagar dit!!!

Och hur många julklappar har vi köpt??? INGA!

Jag dööör!

Men, men, de lär väl bli jul i år oxå...de brukar ju gå ihop...Men såhär stressad har ja nog aldrig varit!

Hoppas ni får det trevligt på er "lille-jul"!

Fast - jag får hoppas att vi hörs/ses innan dess!

Massa kramar//Sis

2008-12-14 @ 21:17:27
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Sis

Hej!

Jag hade ingen julkänsla igår heller, men idag har den infunnet sig lite iaf..handlat de flesta klapparna o tomtarna har fått komma fram..du ska få se det blir jul i år med..o julkänslan kommer kanske på din lillejuls fest om inget annat..Kram

2008-12-14 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0