res-sjuk

var precis inne på erik och lovisas blogg och läste och kollade bilder, herregud va jag längtar tebax till nya zeeland, detta himmelrike på jorden!
de 4 veckorna i det landet är lätt det bästa jag gjort i hela mitt liv... 2 grabbar, 1 bil, miljoner upplevelser.... och en husbanan! :D haha..
jag vill, jag vill, jag villlllll!!!!!!

och idag åkte håkan & elin till indien, inte aaaaaalls avundsjuk.... :)
hoppas ni får en trevlig resa, måste vara underbart att slippa all jul/nyårs-stress... härligt

nu är det snart lillejulafton, då ska vi bli fulla! yes ma'm..!!!! :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Carina

Gott nytt år du! =)//Kram

2009-01-01 @ 16:27:20
Postat av: Afrodite

Hej du!

Asså vad sysslar du me'?

Så himla tyst omkring dig...Hörs ju aldrig...Trist!

Iof e ja inte särskilt social numera, eftersom ja e mitt i ännu en jävla tenta, men ändå!

Jobbar du mycke fortfarande?

Nä, nu ska ja gå o käka frukost, vet inte va ja gör uppe sähär tidigt egentligen, men kunde inte sova mer...

Ha en bra dag o massa kramar till dig! =)

2009-01-07 @ 07:47:11
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0