dubbel-handsfree

det ämne detta inlägget kommer handla om är nåt jag valt att kalla "dubbel-handsfree"... begreppet i sig är väldigt internt mellan mig o Håkan.. men jag ska förklara så alla förstår..

detta fenomen är verkligen unikt och väldigt, väldigt konstigt...

here we go, ni vet att folk blir irriterade av att gå och hålla i sin mobiltelefon när de pratar... så då tänker man ju "hmm.. vad gör man då?" joooo.. man köper ett handsfree.. tänk va bra, då behöver man ju inte hålla i sin telefon och har båda händerna fria...
men ICKE!! nädå.. när man har handsfree, då ska man hålla i microfonen med ena handen och ha telefonen i andra handen.. så det innebär, att när man använder handsfree så har man BÅDA händerna upptagna..
och detta ser man överallt.. det är inte en gång om dan, inte två, utan massor.. nu när jag gjort er uppmärksamma på det så kommer ni oxå att se det överallt..
jag kan verkligen inte förstå det..

så alla ni där ute som kör "dubbel-handsfree-tekniken" för helvete skärp er!!!

Kommentarer
Postat av: Hale Harry

Haha så rätt. Dock är där en fördel som du inte ser! Du slipper ha handen högt. du kan ha telefonen i lägre höjd.



Vilken tur! annars kankse man skulle bli jätte trött.

2008-11-07 @ 23:24:38
Postat av: Crille (skåne)

jo fast handen som håller micen då?

2008-11-08 @ 00:23:49
URL: http://crillepille.blogg.se/
Postat av: naturel

Ja den handen är placerad i ett läge längre ner. Sen får man mindre stråling också :)

2008-11-09 @ 02:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0