Fula Handen




Fula handen! nuff said!!


jag o Fille började kolla på ny serie idag, "30 Rock".. heeeeelt sinnessjuk serie, men jäkligt rolig! rekommenderas!
såg 7-8 avsnitt på säsong 1.. go check it bitches!!

sen blev det lite "Dead Space" på det, jag är så hopplöst dålig så jag passar på att ta hjälp med svåra saker när Fille e här... haha..

helgen verkar bli hemma-mys all over it.. skönt! god mat, trevligt sällskap och förmodligen massa film! :D


fy fan vad jag är trött på jobbet just nu.. själva jobbet i sig är roligt, dock är det segt när det är så lite att göra.. + att av nån anledning får jag ALLA idiotiska kunder.. alla de man helst vill rymma till lagret när man ser dem komma in.. de verkar dras till mig..
det är väl som de säger, idioter dras till idioter..
sen kan jag inte slicka så mycket röv på korkade jävla idioter som kommer in och tror de kan mer än oss, så jag blir bara ovän med massa kunder..
folk tror de kan göra hursomhelst med sina grejor, sen ska de komma in till oss så fixar vi till dem igen... wtf!?
blir så trött ibland..

Kommentarer
Postat av: Sanna postpac

hmmm...vem fan var det som hälsade på mig var min första tanke häromdagen när jag stötte på dig på coop...sen kom jag på...omg vad smal du har blivit...hur sjutton har du lyckats? Du såg ut som en helt annan människa...Bra jobbat!!

2008-11-07 @ 17:35:15
Postat av: sven trassel

Kunder betalar din lön, nuff said

2008-11-07 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0