insomnia

kul att kl e halv 4 och jag ska upp o jobba imorron...
och trött e jag då fan inte... usch..

fan man skulle jobbat natt istället... så sover man inget inatt, sen jobbar man imorron och sen imorronkväll så e man så trött så man knappt kan sitta rakt upp i soffan utan att somna.. så e man lide osocial o stuff... fan..


från den 12:e kommer jag vara okontakbar, så jag kan förberede er på redan nu att jag kommer vara TOTALT avskärmad från all civilisation i några veckor där framöver.. då släpps nämligen "wrath of the Lich King" och jag kommer lira dygnet runt.. skönt att ja har lite ledigt här nu i slutet av november.. haha.. najs

Kommentarer
Postat av: Roland Svinpäls

Gör som micke på PP, testa att kväva dig i kudden om du inte kan somna.

2008-11-09 @ 02:29:22
Postat av: marielle

nu får du med länka min blogg via din =)) puss

2008-11-09 @ 21:17:42
URL: http://lyckligtforvirrad.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Asså glöm nu inte att du har en blogg mitt i alltihopa (allt spelandet alltså) =)

Och människor som fortfarande tycker om dig, trots att du spelar alltid...;) Hahahaha (liiite mobbing får du tåla...)

Massa kramar// Sis

2008-11-12 @ 22:37:34
Postat av: Simon

Det är rätt. Här ska det nördas... inget socialt liv ska man ha. det kan man ha In-game när man blivit 80 ;)... GL HF!

2008-11-13 @ 09:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0