måndag...

försov mig idag.. vakna kl 9 med ett ryck och ringde Zenitha, hon bara skratta.. haha

sen var det lite roligt på jobb idag, sålde massa på OnOff-kortet o 1 försäkring.. typ lika mycket som idag som jag gjorde på hela förra månaden sammanlagt... :P
denna månaden ska jag vekrligen kämpa röven av mig för att få bra siffror!

*suck* insåg idag att det blir svårt att få råd me ny dator.. får kanske nöja mig med att köpa ny skärm + t-bord istället??
blir minst 24" isf.. gärna den Samsung T220.. :)
och t-bord blir väl isf ett G15.. har suktat efter det länge, men har aldrig blivit av.. kanske ska ta det nu nästa månad.. hmm.. tål att tänkas på

såg "mannen som talar med hundar" innan.. fyy fan vad jag ser upp till den människan.. han e grym med hundar, kan inte förstå hur han gör.. får mig att  bli ÄNNU mer sugen på att skaffa vovve.. längtar redan tills jag får lite större boende så jag kan skaffa en vovve.. mitt substitut för barn hehe..


Kommentarer
Postat av: m

2008-11-03 @ 23:01:22
Postat av: marielle

en fin liten gösta eller en daddy hade inte varit fel =))

2008-11-03 @ 23:03:10
Postat av: Simon

Har din dator sackat efter så jävligt :S... vovven måste ju bara heta svääääälsssht :P

2008-11-03 @ 23:10:36
Postat av: Anonym

Vad är det för vovve du vill ha?

2008-11-04 @ 00:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0