uttråkad.nu

hela denna dan har varit super-tråkig...

jobbet var tråkigt, sen orkade jag inte träna, spela var tråkigt, inga filmer var roliga, ingenting på tv, internet har jag läst alla sidor 10ggr typ..
fy fan.. det är nåstan så jag skulle gå o lägga mig.. helt sjukt.. halv 1.. vet inte när jag somnade så tidigt sist..

på måndag-tisdag blir det Stockholm på kurs, hoppas det är lite roligare folk med denna gången än i våras när jag var uppe..
och hoppas jag har sån flyt som Jakob hade när han var uppe, singelrum... *dreggel*
men med min vanliga tur så hamnar jag väl med nån som snarkar och har dålig hygien.. haha..

nä fy fan.. kan jag somna nån gång så denna dagen tar slut... /wrist

Kommentarer
Postat av: Malin

positiva sture.. ryck upp dig.malin

2008-11-07 @ 14:07:47
URL: http://smakis.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Amen åhhh...hoppas att du har en bättre dag ida, för de lät ju inte alls kul...Men, va fasen...de e ju helg nu, njuuut av de (om du e ledig, förresten...?)! Kram!

2008-11-07 @ 15:12:55
Postat av: Gubb-sven Johansson

Ryck upp dig din åsna

2008-11-07 @ 23:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0