förutfattade meningar?

vet inte vad man ska kalla det.. men det är såhär...

idag var vi på bio... i malmö... och av uppskatningsvis 120-140 personer i salen så var där ett gäng på 3 st utlänningar som satt nästan längst fram... de var de ENDA med ett "icke-svenskt" utseende i hela salen.. och vem tror ni hördes/märktes/störde?? jodå.. givetvis..
de pratade, skrattade, höll på med mobilen, fnissade osv osv osv.. HELA jävla filmen...
varför är det alltid så? varför är det alltid de som ska synas och höras och inte visa respekt/hänsyn??
blir så jävla förbannad!
det är alltid likadant när man går på bio i malmö.. jag kan inte förstå hur man kan lägga 100:-  på att gå och se en film på bio.. sen sitta hela jävla filmen igenom och prata om andra grejor och sitta i mobilen?
helt otroligt..

nu vet jag att folk kommer tänka: "amen så kan man väl inte säga/tycka... det är ju att dra alla över en kam... RASIST!!!"
då får ni tycka det.. prova själv att gå på bio eller helt enkelt bara vistas i malmö... så får du se för dig själv..


om jag ska kommentera filmen så säger jag en sak, SE DEN!!
det var en mycket annorlunda film, men jag älskade den.. ju mer jag tänker på den nu i efterhand, ju mer gillar jag den..
lite hemsk, men framförallt vacker... låter kanske gay att tycka att en film är "vacker".. men det tycker jag.. :D
sjukt bra skådespel oxå.. och nu snackar vi ungar som spelar huvudrollerna.. sjukt skillade ungar...

nu ska jag sova.. ska upp o jobba om 5 timmar.. *jippi*

Kommentarer
Postat av: Peter

Kan ju vara bra att man vet vilken film du snackar om! Gör om Gör rätt!

2008-11-01 @ 13:51:39
Postat av: Anonym

Ja, det där kallas rasistiska åsikter faktiskt.

Jag bor inne i malmö och har inga problem med de av "icke svensk härstammning". Tycker nog fan att det främst är de sk ariska som är de som är mest respektlösa. Speciellt mot de icke ariska.

Men alla har vi vår åsikt. Dra dock inte alla över en kant.



Ha det gott.



Betina

2008-11-12 @ 10:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0