känns som söndag

hela denna dagen har känts som söndag... trist väder oxå..
dagen började himla mysigt.. ^^ najs najs.. hehe

sen har jag tränat lite idag.. körde bröst/biceps idag.. armarna var GANSKA slut sen efteråt.. eller hur fille? :)
körde 20 min kondition oxå.. bättre än inget..

sen har jag spenderat HELA kvällen framför datorn, först körde vi igenom HELA Zul'Aman och sen körde vi SP hc...
första gången jag gjorde ZA, och jag körde på min healer.. det var najs..
hade skitroligt..
fick massa bra loot oxå.. :P

nu e jag hungrig som ett litet Somalia-barn.. måste gå o käka nåt innan det blir sängen, jobb imorron ju....
godnatt

Kommentarer
Postat av: Mia

nu har jag varit snäll och länkat till dig från min blogg, får jag se din snälla sida nu?

2008-10-28 @ 09:25:05
URL: http://misseufemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0