Regn o rusk - me like



några stycken som tycker jag har för lite bilder.. så här kommer 2 från idag..
jag gillar mitt puffiga hår.. ser ut som en Mon-chi-chi apa.. ;) hahaha

imorron blir det bio.. "låt den rätte komma in" eller vad den nu heter.. ska bli spännande..

på jobb har man olika irriterande typer ibland, och ända sen jag började på OnOff så har den ständiga frågan varit:
"LCD eller Plasma?"
men det nya nu är:
"jag vill ha en kabel för att koppla TVn till Datorn..."
då kommer ju följdfrågan från mig, "vilken utgång/ingång har du på dem då?" och då tittar 99% av dem på mig med tomma ögon som man verkligen ser att de tänker "va fan pratar han om, jag vill bara ha en kabel..."
DET FINNS MER ÄN EN SORTS KABEL!!!! era dumma jävlar..

en annan rolig sak är när det kommer in en kund (oftast medelålders.. :P) som har fått direktiv av son/dotter/barnbarn eller dylikt om vad de ska ha..
så kommer de in och ska ha en dator... så kommer första frågan: "Har den många megabyte?"
och man bara står stum och tänker "vad gör jag här..."

eller tanten som kom in för några veckor sen och frågade om hennes TV, den ville bara visa svart/vit bild, så hon undrade om hon kunde fylla på färg?? på FULLASTE ALLVAR!! galet...
hur överlever folk?


nu blir det några timmars avslappning framför WoW... blir nog några HC-instanser ikväll/inatt.. :P

Kommentarer
Postat av: MARTINA

crille det börjar likna min blogg ändå hahaha :P

2008-10-31 @ 00:06:17
URL: http://martinasvis.devote.se
Postat av: Madicken

lite of topic kanske men shit vad du har blitt smal! kände ju knappt igen dig på bilden!

2008-11-05 @ 19:56:47
URL: http://dropdeadbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0