retro

klassiskt foto när man är i Sydney :Dnär vi chillar hos Solera.. party


those were the days.... fy vad najs det var.. går inte att beskriva!
när man ser på fotona så känns det som att det är typ ett halvår sen, man kommer ihåg så många sjuka grejor.. vad man gjorde, vad man sa, var man var när man gjorde/sa det.. etc etc..
men sen när man tänker efter så är det mer än 2½ år sen.. snart 3.. helt sinnes..


idag blir det träning, men ensam idag, Fille skulle tvunget repa me sitt band... så jag ska ner strax och köra axlar/triceps.. + lite kondis, det behövs!

sen ikväll kommer kanske håkan/harald hit.. får se, de har inte hört av sig än..

har förresten börjat fundera på en sak.. jag börjar bli i ganska stort behov av att antingen uppgradera min nuvarande dator, eller byta ut den till en helt ny.. och inget av det har jag råd med för tillfället.. så jag har börjat fundera på vad jag kan sälja av här hemma för att få råd.. hehe..
inte helt omöjligt att min PS3:a ryker.. den jag köpte för att jag skulle använda den så mycket... som jag aldrig gör.. haha jag e korkad..
alla DVD-filmerna ryker nog oxå.. de står bara o tar upp plats ändå..
vi får se va som händer.. jag väntar nog till efter jul/nyår hursomhelst..

Kommentarer
Postat av: Lustan ist Svulte

"tvunget repa med sitt band.." Det är väl värre när an ställer in prylar för att spela WoW? ;)

2008-10-31 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0